SheGadisBookish

★ ★ ★ ★ ★
best
Saturday 02:18 0 Atashinci(s)

harini celebrate birthday kyra . bear pun ada . kami bertiga saja . yang lain busy . kot. best best best . best gila . gila tak best . ok stop T____T




inilah kek dia . aku dengan bear makan banyak . sori kyra . sedap sangat :D


mummy dia belanje kami makan . terima kasih aunty :)


serious plan hancur . aku dengan bear plan datang je terus beli hadiah then baru nak jumpa kyra . malangnya .. masuk je jj terus masuk toilet dan jumpa kyra di sana . acane nak belinya tu =,= kami terpaksa tipu dia .


me : kyra aku nak jumpa kawan aku kejap
kyra : sapa ?
me : balqis . kau jejalan lah dulu dengan bear . 'kenyit2 mata kat bear'


terus carik hadiah kyra . dan bear tugasnya adalah tipu kyra . kyra asik nak kol aku je . pergi sekejap pun takkan rindu kot . hohohohoho . beli kyra rantai . tak tenteram time tu . asik pandang kiri , kanan , depan , belakang . payah .

soghi gambar rantainya takde .
then terus pergi beli kotak dengan kad . bila dah bayar terpikir .. pen tak bawak , nak tulis guna ape -,-
terus pinjam cashier punya pen . seriously tulisan gigil dan warne pen yang hodoh . sangat hodoh dan hodoh . tulis kat sebelah cashier . timbul sedikit perasaan syahdu . hahahaha lol takde sebab ~





ini adik kyra ,dahlia . ehh dalia . entah main sebut je tadi -,-
pipi gebu ohh . nampak dia terus pegang pipi .

bear aku rasa macam nak bagitau mereka bahawa jam kau sebenarnya dah mati . hahahahhaa


diaorang tengah baca ayat syahdu aku . tulisan aku buruk .
 rasa mcm nak rampas kadnya dan koyakkan . pastu nak beli baru -,-


makan big apple . bear belanje . kihkihkih 


dah makan nasi goreng tomyam , kek 3-4 potong , big apple .. memang tak kenal erti kenyang -,-
bear cakap , bukan aku yang makan tapi saka ..
terkejut bila tau kyra nak balik dah . wuuuu ...
yaaaaa !! aku dah beli present for my lesbo . hope dia suka . hehehehehe . ahad nanti birthday dia . hehehehe
vdeo yang lain aku upload nanti . nak tidur , malas nak tunggu . oke bye :D

Some Words ;



Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla
I just shared what I like and feel.
Put your own words.

Updates : Hope you like my first skin ~

Cbox Song ;



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : deenakader

All rights reserved ® deenakader 2011.