SheGadisBookish

★ ★ ★ ★ ★
tension oohh
Tuesday 06:27 0 Atashinci(s)

image

serious malam ni aku rasa macam nak maki semua orang . masing2 menyakitkan hati aku . homework tak buat . pergi mati -,-


lawatan brunei .. puuiiiii aku memang tak nak pergi . cerita kat mak aku pasal lawatan tu . mak aku bagi pergi . okefine . tetiba aku happy gile sebab dapat pergi . tanye ayah ..


me : ayah , sekolah k.ngah ada buat lawatan pergi brunei ...
ayah : ehhh tak payah pergi . buat ape nak pergi ?
me : lawat sekolah orang pastu ada pergi zoo , best . hehehehe *muka dengan penuh berharap
ayah : apa faedahnya ?
me : ermmmm . pengalaman !! *senyum terpaksa
ayah : tak payah . nanti berfacebook2 dengan budak laki kat sana . blablablabla
me : mana ada lah ! *tahan nangis


wuuuuu .. ibu lah ni sape suruh bagi jawapan yang menggembirakan tadi ~


wawa dapat pergi . anak orang berada boleh leh .. paksa dye beli cenderahati untuk aku . dye tu kedekut taik idung pahit sikit . mintak roti sikit pon tak bagi . kedekuit kedekuit ! *takde kena mengena -,-


oke bye


tolong belanja aku roti koop .

Labels:


Some Words ;



Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla
I just shared what I like and feel.
Put your own words.

Updates : Hope you like my first skin ~

Cbox Song ;



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : deenakader

All rights reserved ® deenakader 2011.