SheGadisBookish

★ ★ ★ ★ ★
dulu-dulu
Sunday 12:10 0 Atashinci(s)

form1
=aku yang berdiri pakai tudung putih . macam muke hantu cina baru lepas kena sulee .

darjah 6
=carik yang sepet bajet ayu . itulah aku .
=yang berdiri tengah bermata empat tu besties aku . dye selalu buat aku terkencing dalam kain .
=5 dari kiri , bf aku time tu. hahahahaha . cinta monyet <3

form2
=peliknya peace wawa .
=yang pegang gula2 tu , makhluk asing . hahahaha . dye simpan gula tu dah lame , dah gigit bagai , plastik gula tu pon dah koyak sikit , then dye bagi cikgu . konon present . hahahaha . kanak-2 ~~

form2
=time raya . sakai gile aku ! errrr =='

form2 kot
=yang ni aku jelita . kahkahkah . amik dari fb auni yang bijaksana XD

form2 jugak
=form2 adalah tahun aku seperti minah rempit
=selalu ponteng kelas
=bajet bagus
=otak kotor
=meniru setiapkali exam
=selalu ngorat laki
*since form3 aku dah berubah oke !


awal form3
=time tu fesyen reben . kalau tengok gambar ni . aku rase nak tikam diri sendiri . menyampah !

awal form3
=yang pakai jam murah warna pink and ade kain batik , thats me . time form3 aku suka dedah tangan .
*form4 sekarang dah berubah ye !

form3 - choral speaking
=kanan sekali , lompat nak tinggi je kan . hahaha XD
=aku rindu sesangat time ni ! walaupun kalah tapi enjoy time practice choral ^_^

form3 - netball
=tengah2 . buat muka then lompat . errrr . tolong lah ~

oke bye

Some Words ;



Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla
I just shared what I like and feel.
Put your own words.

Updates : Hope you like my first skin ~

Cbox Song ;



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : deenakader

All rights reserved ® deenakader 2011.